Röviden
2014-óta foglalkozunk különböző szervezetek külső- és belső kommunikációjának a fejlesztésével üzletviteli és vezetési tanácsadás keretében. Meggyőződésünk, hogy egy vállalkozás sikeréhez a kommunikáció megreformálásán keresztül vezet az út.
Hosszabban
Tény: Ha gyenge pontot akarunk találni egy szervezetben, a kommunikációra mindig „számíthatunk”. Tapasztalataink szerint, ha megkérdezzük a munkatársakat, hogy mi az, ami rosszul, vagy nem működik a cégnél, 10-ből 9-en megemlítik a kommunikációt.
Néhány, a munkatársaktól gyakran hallott panasz ezzel kapcsolatban:
„ A vezetőség nem tartja fontosnak, hogy tájékoztasson minket a cég jövőjével kapcsolatos elképzeléseiről”
„Minden döntés vezetői szinten születik meg, velünk gyakran nem is közlik azokat, folyosói pletykákból tájékozódunk.”
„Mivel nincs kialakítva a belső kommunikáció rendszere, gyakran előfordul, hogy nem a megfelelő vezetőhöz fordulunk egy adott problémával, amiből aztán sértődés van.”
„ Nincs céges levelezési rendszer. Így ha akarunk valamit, átmegyünk egymáshoz, ezért naponta többször is kizökkenünk a munkánkból és kezdhetjük elölről az adott feladatot.”
„Ha valakit valamivel meg akarunk bízni, szívességet kell kérnünk tőle.”
„Ajánlatok? Nincs sablon, mindenki úgy csinálja, ahogy jónak látja.”
Ismerős? Változtassunk rajta közösen!
A sikeres és jól működő szervezet alapja a jól működő belső (szervezeti) és külső kommunikáció, valamint ezek összhangja. Olyan ez, mint maga az ember. Ha a belső világunk rendben van, akkor a külvilág felé is ezt sugározzuk, magabiztosak vagyunk és sokkal könnyebben teremtünk kapcsolatokat, sikeresebbek vagyunk. Épp így, ha egy cég belső kapcsolatai megfelelően menedzseltek, akkor ez hozzásegíti ahhoz, hogy az ügyfelei felé egy egységes képet sugározzon. Minél nagyobb a szervezet, annál inkább szükség van a belső kommunikáció tudatos, szakszerű irányítására, hiszen sokkal könnyebben veszik el vagy torzul az információ és sokkal gyakoribb a munkatársak közötti széthúzás, köznyelven a „klikkesedés” is.
Mi, a KMD-nél hosszú évek óta, hivatalos formában 2014-től, azon dolgozunk, hogy megteremtsük ügyfeleink munkaszervezetében a belső és külső kommunikáció összhangját. Utóbbi egyik legalapvetőbb megnyilvánulási formája a marketingkommunikáció, amelynek kialakítása vagy optimalizálása cégünk egyik legnagyobb erőssége. Az elmúlt néhány évben számos cégnél értünk el komoly fejlődést ezen a téren.
Cégünk működésének harmadik és egyben a legszűkebb ügyfélkört érintő alappillére a nagyszabású projektek kommunikációja a célközönség felé. Ennek elemei szabadon variálhatóak és 100%-ban a projekt jellegéhez és ügyfeleink elvárásaihoz igazítjuk azokat.
A diszkréció számunkra különösen fontos, ezért referenciát az oldalunkon nem találsz, de ha szükséged lenne rá, vedd fel velünk a kapcsolatot és ezzel kapcsolatban is állunk rendelkezésedre!